2013/02/08
Aurrezagutzak lantzen II
Honakoak izan dira ikasleekin ateratako ondorioak euren lehen hezkuntzako esperientziak elkarbanatu ondoren:
1.- Metodologia
- Txokoka banatuta eta gauza desberdinak egiten ziren. Txoko batzuetan irakaslearen beharra handiagoa zen
- Errutinak: higienea, mantala jartzea, etxeko zapatilak (lehen zikloan), errezuak,
2.- Ebaluaketa
- Ebaluaketa ez zen soilik kognitiboa, gaitasun pertsonalak ere ebaluatzen zen
- Letrak, zenbakiak, figurak, hitzak (oso ongi) erabiltzen ziren
- Kontrolak eta frogak egin dira baina gutxi, 3. mailatik aurrera batez ere.
3.- Baliabideak
- Ordenagailuak erabili dira baina oso gutxi
- Klase arduradun batek banatzen du materiala
- Etxera soilik karpetak eramaten genituen
- Baliabide batzuk ez dira gelatik ateratzen (arte hezkuntzakoak, soinketakoak,).
Baliabide hauek irakasleak kudeatzen zuen.
- Giza baliabideak erabiltzen ziren, bisitak jasotzen ziren.
4.- Espazioa
- Geroz eta ikasle gutxiago gelan errazagoa da espazioaren antolaketa
- Mailetan aurrera joan ahala espazioaren dekorazioa tristetu egiten da
- Arbelak badauka bere esanahia eta garrantzia espazioan
- Txokoka antolatuta
- Etapa osoan gelaz maiz aldatu dugu.
- Irakasgai batzuk gela zehatzak zituzten: musika, inglesa, arte hezkuntza, gorputz hezkuntza, psicomotrizitatea, irratia, bertsolaritza, antzerkia, tailerrak (sukaldaritza, argazkigintza)
5.- Denbora
- 9:00tatik 12:30tara eta 14:00tatik 16:00tara gutxi gora behera
- Saioak nahiko motzak (ordubete baino gutxiago)
- Orduerdiko atsedena zegoen
- Ostiral atsaldetan beti tailerrak
6.- Zer ikasi dugu?
- Pertsona izaten,
- Balore desberdinak: errespetua (ingurumenarekiko), laguntasuna,
- Matematika: biderketa taulak,
- Irakurtzen eta idazten
- Arauak
7.- Harremanak
- Agendaren bidez komunikatzen ziren guraso-irakasleak
ONDORIO OROKORRAK
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
No hay comentarios:
Publicar un comentario