2013/02/08

Aurrezagutzak lantzen I

Zer ondorioztatu dute ikasleek beraien hezkuntza esperientziaren azterketa egin ondoren? 1.- Metodologia: - Gehienez klase magistralak ziren (irakasleak azalpena ikasleek begiratu/kopiatu) - Musika, gorputz hezkuntza, informatika eta arte hezkuntzan ez ziren magistralak - Inglesa proiektu bidez landu dugu - Txokoka ikasi dut, txoko guztietatik ikasle guztiak pasatzen ziren - Rutinak ohikoak ziren: errezuak, aulkiak jaso, berokiak pertxeroan, ostiralero mantalak eraman, kajoiak txukundu, zenbakiak errepasatu, data arbelean jarri (arduraruna), urtebetetzeen ospakizuna, ahoren higienea, etab. - Ikaskuntza memoristikoa bultzatu da 2.- Ebaluaketa - Azterketak egiten dira, lehen zikloan ez dute garrantzi askorik - Ez dugu azterketarik inoiz egin ezta etxekolanak ere - Etxekolanak bidaltzen dira - Zigorrak jartzen dira: kopiaketak, gurasoentzako notatxoak, kalera atera, paretara begira, errekreorik gabe geratzea, - Notak zenbaki, letra eta "oharrebn bidez" (oso ongi, aurrerapen egokia, ZG (zailtasunez gainditua)) - Garrantzi gehiago jarrerari, txukuntasunari eta ariketa praktikoei 3.- Espazioa - Irakurgaien saioan kojinak, musika eta inziensoa jartzsen ziguten - Musikaren erabilpena saioak girtzeko (arte hezkuntzan) erabiltzen zen - Beti banaka eseri gara - Beti taldeka eseri gara - U forman - Txokoak - Ikasleak dira gelaz aldatzen direnak eta ez irakasleak. Irakasgai bakoitzeko gela bat. - Borobilean esertzen ginen 4.- Denbora - Ordubeteko klaseak - 9:00tan sartu 12:30ak arte eta 14:30tatik 16:30ak arte da ordutegi egokiena - Jornada intensiboa izaten genuen asteazkenetan bigarren eta hirugarren zikloak - Iraila eta ekaina goizez, batzuk hilabete osoa eta besteek aste pare bat 5.- Baliabideak - Gelan egoten ziren baliabideak, eskolak jartzen zituen - Baliabide batzuen erabilpena jarduera edo ekitaldi zehatz batekin lotuta 6.- Zer ikasi dugu? - Birziklatzen - Puntualitatea - Balore etiko eta moralak, gizartean sartzeko lehen urratsak. - Higienea - Mugikortasuna eta segurtasuna - Sensbilizazioa besteekiko (batez ere behar bereziak dituztenekin) - Euskaraz bizitzen - Elikadura egoki bat ONDORIO OROKORRAK Espazioaren antolaketa metodologiarekin erlazionatuta dago Espazioaren antolaketa ikaslearen portaerak baldintzatzen du Ikasle hoberenak atzealdean eseritzen dira (estereotipoak)

No hay comentarios:

Publicar un comentario