2013/02/08
Aurrezagutzak lantzen I
Zer ondorioztatu dute ikasleek beraien hezkuntza esperientziaren azterketa egin ondoren?
1.- Metodologia:
- Gehienez klase magistralak ziren (irakasleak azalpena ikasleek begiratu/kopiatu)
- Musika, gorputz hezkuntza, informatika eta arte hezkuntzan ez ziren magistralak
- Inglesa proiektu bidez landu dugu
- Txokoka ikasi dut, txoko guztietatik ikasle guztiak pasatzen ziren
- Rutinak ohikoak ziren: errezuak, aulkiak jaso, berokiak pertxeroan, ostiralero mantalak eraman, kajoiak txukundu, zenbakiak errepasatu, data arbelean jarri (arduraruna), urtebetetzeen ospakizuna, ahoren higienea, etab.
- Ikaskuntza memoristikoa bultzatu da
2.- Ebaluaketa
- Azterketak egiten dira, lehen zikloan ez dute garrantzi askorik
- Ez dugu azterketarik inoiz egin ezta etxekolanak ere
- Etxekolanak bidaltzen dira
- Zigorrak jartzen dira: kopiaketak, gurasoentzako notatxoak, kalera atera, paretara begira, errekreorik gabe geratzea,
- Notak zenbaki, letra eta "oharrebn bidez" (oso ongi, aurrerapen egokia, ZG (zailtasunez gainditua))
- Garrantzi gehiago jarrerari, txukuntasunari eta ariketa praktikoei
3.- Espazioa
- Irakurgaien saioan kojinak, musika eta inziensoa jartzsen ziguten
- Musikaren erabilpena saioak girtzeko (arte hezkuntzan) erabiltzen zen
- Beti banaka eseri gara
- Beti taldeka eseri gara
- U forman
- Txokoak
- Ikasleak dira gelaz aldatzen direnak eta ez irakasleak. Irakasgai bakoitzeko gela bat.
- Borobilean esertzen ginen
4.- Denbora
- Ordubeteko klaseak
- 9:00tan sartu 12:30ak arte eta 14:30tatik 16:30ak arte da ordutegi egokiena
- Jornada intensiboa izaten genuen asteazkenetan bigarren eta hirugarren zikloak
- Iraila eta ekaina goizez, batzuk hilabete osoa eta besteek aste pare bat
5.- Baliabideak
- Gelan egoten ziren baliabideak, eskolak jartzen zituen
- Baliabide batzuen erabilpena jarduera edo ekitaldi zehatz batekin lotuta
6.- Zer ikasi dugu?
- Birziklatzen
- Puntualitatea
- Balore etiko eta moralak, gizartean sartzeko lehen urratsak.
- Higienea
- Mugikortasuna eta segurtasuna
- Sensbilizazioa besteekiko (batez ere behar bereziak dituztenekin)
- Euskaraz bizitzen
- Elikadura egoki bat
ONDORIO OROKORRAK
Espazioaren antolaketa metodologiarekin erlazionatuta dago
Espazioaren antolaketa ikaslearen portaerak baldintzatzen du
Ikasle hoberenak atzealdean eseritzen dira (estereotipoak)
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
No hay comentarios:
Publicar un comentario